søndag den 17. august 2014

Tid en kølig vand og lidt strikkepause ved

http://www.langen-gjestegaard.com/
 ved Rørås.
Hvis du/i nogen sinde besøger Norge så vil jeg helst sikker anbefale at besøge Rørås samt Langen Gjestegaard ..smage deres hjemmebagte vafler det er så hyggeligt. I 2000 var Steen og jeg på vandretur i Femundmarka (Langen Gjestegaard ligger ved indgangen til Femundsmarka) vi var 9 personer ialt der vandrede sov i telte , sov i hytte vandrede vandrede MEGET primitivt også maden, det var enormt grænseoverskridende for mig , men hold da op sikke en tur rygsæk med 17 kg mit lille "hus" havde jeg på ryggen ..jo en spændede tur , men ved udgangen fra Femundsmarka  kom vi lige ind i Langen Gjestegaard  hold op det var så dejligt at få en varm vaffel rigtig kaffe varme en rigtig stol samt et rigtigt TOILET :):):) jo jeg vil virkelig anbefale et besøg rigtig søde mennesker.

Nå tilbage til dette billede hvor der er extrem varmt,  her sidder jeg noget SKÆVT hihi men kunne lige side der da billedet blev taget , prøv og se denne store rod, hvor ville jeg gerne ha haft den med hjem stor flot og rustik passer lige i min have og ja ville da også være god når der tages billeder af strik ...hvad syntes i er den ikke flot ...roden altså :):) 

Sjove knapper
Samtlige strikkeforretninger vi kunne finde skulle vi ind i , der var 2 i Rørås , her måtte min svigerinde og jeg selvfølgelig også købe garn , jeg fandt lækker uld garn , jeg faldt også over disse sjove knapper, først havde jeg kun købt 2 .....hmmmmm det var ikke nok jeg vidste jeg ville ærgre mig hvis jeg ikke købte 2 mere nu  er der 4 stks ..super men så er der lige at Steen`s morbror Knud han drejer træ og er rigtig god til det han elsker når min svigerinde og jeg bestiller strikkepinde knapper fade skåle ja forskellige ting hos ham han skal da lave sådanne knapper til mig :):) ved han vil syntes det er sjovt. Vi har begge bestilt en garnholder i træ hos ham så det glæder vi os begge til at få :):) skønt med en kreativ ældre morbror :):)
Når garnet og knapper nu er købt i Norge skulle det altså også se lidt norks ud på billedet  som her ,med lidt træ og det smukke lav SOM VI SELVFØLGELIG OGSÅ SKULLE HAVE MED HJEM :):):) ja vi ER samler begge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn